Kérjük amennyiben vissza szeretné küldeni vagy cserélni szeretné a vásárolt terméket, töltse ki az alábbi
elektronikus visszaküldési formanyomtatványt!
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a vásárlásról a számlát, elektronikusan küldtük el, az Ön által megadott e-mail címre.
Amennyiben valamilyen oknál fogva cserélni szeretné a terméket amit megrendelt, házhozszállítás esetén ingyenesen megteheti cserecsomag szolgáltatásunkkal - mely Magyarországon belül, teljes vételárú ruhák esetében 1x igényelhető.
Termék cseréjének online menete:
1., Töltse ki az alábbi elektronikus visszaküldési formanyomtatványt és a megjegyzés sorba írja meg pontosan, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni (NON+ kód, szín, méret).
Felhívjuk figyelmét, hogy cserét a webshopon elérhető termékekre tudunk biztosítani!
2., Ezt követően nincs más dolga, mint visszacsomagolni a dobozba a cserélni kívánt terméket, mellyel várja a futárt, és mi
cserecsomag szolgáltatással elküldjük az Ön részére az új terméket - ingyenesen.
Termékek cseréjére személyesen is van lehetőség a NON+ Showroomban, nyitvatartási időben
Amennyiben a megrendelésével bármilyen okból nem elégedett, jogában áll a megvásárolt termékeket a kézhezvételtől
számított 14 napon belül visszaküldeni. Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag sértetlen terméket áll módunkban visszavenni!
A csomagba minden esetben tegye bele a visszaküldendő terméket - eredeti állapotában (nem hordott, nem mosott, nem öblített), illetve küldje el részünkre az alábbi visszaküldési formanyomtatványt elektronikusan.
Amennyiben eláll a vásárlástól, a termék/ek vételárát visszatérítjük, a visszaküldött termék beérkezését követő
14 napon belül, forint bankszámlára.
Felhívjuk figyelmét, hogy Heti Szett Akciós termékek esetében a Vásárló nem élhet elállási jogával a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontjára hivatkozva, mivel ezek a termékek olyan nem előre gyártott termékek, amelyeket
a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állít elő a Szolgáltató. A Heti Szett Akciós termékek esetében – amennyiben
a Vásárló számára nem megfelelő a termék – a megrendelt termék értékében kupont állítunk ki, amit a Vásárló a NON+
Webáruházban, vagy a NON+ Showroomban vásárolhat le. Erre vonatkozóan bővebb információt a nonplusz.hu weboldalon az
ASZF menüpont alatt talál.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS és GLS csomagponton átvett csomagok visszaküldése:
- NONPLUSZ FASHION KFT. / NON+ SHOWROOM - 1126 Budapest, Dolgos u. 2. / 4. épület, II. emelet 12. - info@nonplusz.hu
Kérjük a NON+ telefonszámát minden esetben tüntesse fel a csomagon: 06 30 253 0193
FOXPOST csomagok ingyenes visszaküldése:
Sétáljon el bármelyik FOXPOST automatához. Az érintőképernyőn válassza ki a „Visszaküldés” opciót. Írja be egyedi nyitókódját
- amellyel a terméket eredetileg átvette - az ezután kinyíló rekeszbe tegye vissza a csomagot, aztán csukja be az automata
ajtaját. A funkció kizárólag a NON+ webshopból rendelt termékek, foxpost automatába történő kiszállítása esetén, 14 napon
belül történő ingyenes visszaküldésére vonatkozik.
- NONPLUSZ FASHION KFT. - info@nonplusz.hu
Kérjük a NON+ telefonszámát minden esetben tüntesse fel a csomagon: 06 30 253 0193
További kérdés esetén, a megadott elérhetőségeinken szívesen segítünk.
MAIL: INFO@NONPLUSZ.HU • TELEFON: 06 30 253 0193