FILOZÓFIA

Letisztult minimalizmus, visszafogott paletta és kényelmes funkcionalizmus mindenek előtt – a NONPLUS divatmárka alapelvei számos ponton összecsengenek a 20. század egyik legmeghatározóbb építészének alkotói szemléletével, nem véletlen hát, hogy Mies van der Rohe idézete inspirálta a már 15. éve töretlen sikerrel működő hazai divatmárka filozófiáját: Less is more – azaz a kevesebb több.


Kiss Sarolta, a NONPLUS designere tipográfusként és enteriőrstylistként kezdte kreatív pályáját. Tervezői attitűdjét jellemző sajátos precizitás és az apró részleteknek szentelt figyelem teszik különleges élménnyé a NONPLUS modellek viselését. 

Az egyszerű vonalakkal megalkotott, sportos, vagány ugyanakkor kényelmesen elegáns darabok következetes állandóságot képviselnek, maradandót alkotva a gyorsan változó trendek világában. A limitált modelleket kínáló szezonális kollekciók mellett a márka közel 800 alapfazont számláló BASIC vonala a legnépszerűbb darabok állandó kínálata, melyek tökéletesen variálhatók egymással, magukban rejtve az állandó megújulás lehetőségét.

A gondosan kiválogatott igényes alapanyagok és a szabásvonalak letisztultsága adja az alapgondolatot a tervezés során. Az időszakos divathullámoktól mentes időtlen design jellemzi minden darabját - mely kiemeli viselője szépségét és egyéni karakterét. A NONPLUS ruhák egyszerűek és természetesek. Nincs bonyolult koncepció és felesleges díszítés. Maximálisan kényelmes, magas minőségű, remekül kombinálható, rétegezhető örök darabok egytől egyig.

A NONPLUS termékek tervezésének és gyártásának hátterében egyaránt kiemelten fontos szerepet játszik a fenntarthatóság értékrendje, a hosszú távra tervezés szándéka és a környezettudatos működésre való törekvés. A tervezéstől egészen a termékek kiszállításáig megvalósuló teljes munkafolyamatunk során szem előtt tartjuk ezeket a szempontokat annak érdekében, hogy minimalizáljuk a márka ökológiai lábnyomát és az őrült tempóban változó divattrendek ellenében hosszú élettartamú, kompromisszumok nélkül szerethető termékeket hozzunk létre.
"Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!" - erre törekszünk nap mint nap.