A FOXPOST csomagautomata kiválasztásának folyamata:
Csomagját országszerte már 158 FOXPOST csomagautomata egyikébe is rendelheti.
A rendelés leadását követően válassza a szállítási módok közül a “FOXPOST CSOMAGPONT” szállítási módot, és a térképes kereső segítségével, vagy az autómata szűrés mezőbe lépve megadhatja az Ön számára megfelelő automatát.
FONTOS: mindig kattintson a KIVÁLASZTOM gombra!
Ezt követően válassza ki a rendelés típusát, miszerint Ön magánszemélyként, vagy Cégként vásárol - céges vásárláskor kötelező megadni a céges adószámot!
Miután egyetértett a Felhasználási feltételekkel, a Folytatás gombra kattintva tud tovább lépni.
A következő oldalon kell megadnia a nevét és címét, ami a számla kiállításához szükséges. Innen továbblépve láthatja az összes szállítási módunkat, de mivel Ön már döntött a FOXPOST mellett, így azt válassza ki. Ezen az oldalon választhatja ki a fizetési módot, hogy kártyás fizetéssel, vagy utánvéttel szeretné kifizetni rendelését.
A FOXPOST sms-ben küld egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel a csomag 4 napig vehető át! Amennyiben mégsem tudja felvenni a csomagot az SMS-ben küldött intervallum alatt, úgy kérjük vedd fel a FOXPOST ügyfélszolgálattal a kapcsolatot. Telefonszám: 06-1-999-0-369 (munkanapokon 8 - 20 óráig)
FONTOS: Az automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni, amennyiben az utánvétet választja!
A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.
A kiszállítási idő a kiválasztott FOXPOST csomagautomata telítettségének függvényében változhat.
Ha elakadna a folyamatban, ne addja fel, hívdjon minket a 06 30 253 0193 telefonszámot! Segítünk!
Erről az oldalról az ablak bezárásával térhet vissza a kosarához.