VISSZAKÜLDÉS, CSERE ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A TERMÉKVISSZAKÜLDÉS FELTÉTELEI

Ha bármilyen okból nem vagy teljesen elégedett a megrendelt termékkel, természetesen lehetőséged van azt visszaküldeni.
A visszaküldés határideje a csomag kézhezvételétől számított 14 naptári nap.

Kivétel: A decemberi rendeléseknél – az ünnepekre való tekintettel – a visszaküldési határidőt meghosszabbítjuk: ezeknél a termékeknél január 15-ig van lehetőséged a visszaküldésre.

A visszaküldött termék lehet:

  • Másik termékre cserélhető, vagy

  • Ha inkább mégis visszaküldenéd a terméket, és nem szeretnéd másikra cserélni, természetesen visszatérítjük a vételárát, amint megérkezett hozzánk a csomag.

Fontos, hogy csak sértetlen állapotú, nem hordott, nem mosott, nem öblített és eredeti címkével ellátott terméket tudunk visszavenni.

A következő lépésekben részletesen leírjuk Neked, hogyan tudod elindítani a visszaküldést vagy a cserét – hogy ez is minél gördülékenyebben menjen.

 


TERMÉKCSERE

Ha valamiért nem lett tökéletes a választott darab, lehetőséged van másik termékre cserélni – egyszerűen, gyorsan és házhozszállítással akár ingyenesen is!

Teljes árú termékek esetén Magyarországon belül 1 alkalommal ingyenesen igényelhető a cserecsomag szolgáltatásunk. Akciós termékek cseréje esetén is élhetsz a lehetőséggel, azonban ebben az esetben a szállítási és utánvételi díjat felszámítjuk.

A termékcsere menete:

1. lépés:
Lépj be a webshopunkba, és kattints a „Visszaküldés és csere” menüpontra.
Add meg a rendelési azonosítódat és az e-mail címedet, majd válaszd a „csere” lehetőséget.

Ezután:

  • add meg a csere okát,

  • válaszd ki, melyik készleten lévő termékre szeretnéd cserélni az eredetit,

  • majd véglegesítsd a folyamatot.
    (Amennyiben több terméket szeretnél cserélni, minden darabhoz külön cserefolyamatot kell indítanod.)

Amint feldolgoztuk a kérésedet, visszajelzést küldünk és e-mailben értesítünk a csere elindításáról.

2. lépés:
Csomagold vissza a cserélni kívánt terméket vagy termékeket eredeti, hibátlan állapotban (nem hordott, nem mosott, nem öblített) a dobozba.

Ezután:

  • Mi elküldjük Neked az új terméket, futárszolgálattal – a megadott címre.

  • A futár a cseretermékkel együtt viszi a feladási címkét is, amit egyszerűen csak ragassz fel a visszaküldendő csomagra.

  • A csomagot átadáskor a futár visszahozza hozzánk, Neked ezzel nincs további teendőd.

 

 

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Termék visszaküldése INGYENESEN – GLS csomagautomatán keresztül:

Ha GLS automatán keresztül szeretnéd visszaküldeni a terméket, az alábbi lépésekben teheted meg – gyorsan, egyszerűen és számodra teljesen díjmentesen:

1. lépés:
Látogass el a webshopunk „Visszaküldés és csere” menüpontjába.
Add meg a rendelési azonosítódat és az e-mail címedet, majd válaszd a „visszaküldés” opciót.

Ezután:

  • jelöld meg a visszaküldés okát,

  • válaszd ki, hogyan szeretnéd a visszatérítést,

  • véglegesítsd a folyamatot.

Amint feldolgoztuk a kérésedet, e-mailben visszajelzést küldünk és értesítünk, hogy a visszaküldési folyamat elindult - ezt a visszaigazoló mailt mindenképp várd meg és ezt követően indítsd csak el a 2. lépést.

2. lépés:
Csomagold vissza a terméket gondosan, eredeti állapotában (nem hordott, nem mosott, nem öblített), majd küldd vissza egy GLS automatán keresztül.

Ehhez:

  • látogass el a GLS visszaküldési felületére,

  • kövesd az ott található 4 egyszerű lépést,

  • generálj egy csomagazonosító kódot,

  • majd írd jól láthatóan a csomagra ezt a kódot.

A visszaküldést ezen a linken tudod elindítani: GLS visszaküldési felülete
Ez a visszaküldési mód teljesen ingyenes számodra – a költségeket mi álljuk.

 

 

Termék visszaküldésének menete futárszolgálattal:

Ha szeretnéd visszaküldeni a terméket, az alábbi egyszerű lépésekben tudod elindítani a folyamatot:

1. lépés:
Kattints a „Visszaküldés és csere” menüpontra a webshopban.
Add meg a rendelési azonosítódat és az e-mail címedet, majd válaszd a „visszaküldés” lehetőséget.

Ezután:

  • jelöld meg a visszaküldés okát,

  • válaszd ki, hogyan szeretnéd megkapni a visszatérítést,

  • majd véglegesítsd a folyamatot.

Amint feldolgoztuk a kérésedet, e-mailben visszajelzést küldünk és értesítünk, hogy a visszaküldési folyamat elindult - ezt a visszaigazoló mailt mindenképp várd meg és ezt követően indítsd csak el a 2. lépést.

2. lépés:
A visszaküldendő terméket 14 napon belül juttasd vissza hozzánk, a kézhezvételtől számítva.
Kérjük, ügyelj rá, hogy a termék eredeti, sértetlen állapotban legyen (nem használt, nem mosott, nem öblített).

Cím, ahová a csomagot kérjük küldeni:
NONPLUSZ FASHION KFT.
1037 Budapest, Bécsi út 267.
V. épület, 1. emelet – VARRODA

E-mail: info@nonplusz.hu
Telefon: +36 30 253 0193

Kérjük, hogy a csomagon minden esetben tüntesd fel a pontos címet és a fenti telefonszámot, hogy a futár könnyen megtaláljon minket.
A csomagokat hétköznapokon 9:00 és 17:00 között tudjuk átvenni.

Személyes visszáru leadásra – logisztikai okok miatt – nincs lehetőség, megértésedet köszönjük!


 

VISSZATÉRÍTÉS

Ha meggondolod magad, és elállsz a vásárlástól, a visszaküldött termékek vételárát a beérkezést és ellenőrzést követően legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük. A folyamat állapotáról folyamatosan e-mailben tájékoztatunk.

A visszatérítés módját Te választhatod ki:

  • Ha bankkártyával fizettél, a legkényelmesebb, ha az eredeti fizetési módot választod. Ebben az esetben az összeget automatikusan arra a kártyára utaljuk vissza, amellyel vásároltál.

  • Kérheted a visszatérítést levásárolható kupon formájában is, amit bármikor felhasználhatsz a webshopban.

  • Vagy választhatod az átutalást, ilyenkor a visszajáró összeget az általad megadott bankszámlaszámra küldjük.


 

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK

A NONPLUS webshopban leadott rendeléseket 1–5 munkanapon belül kézbesítjük magyarországi címekre. Igyekszünk minden csomagot a lehető leggyorsabban útnak indítani, hogy minél hamarabb Nálad legyen, amit rendeltél.



KÉZBESÍTÉS

A megrendelésedet az alábbi módokon tudjuk eljuttatni Hozzád:

  • GLS házhozszállítás – a csomagot közvetlenül az általad megadott címre kézbesítik

  • GLS csomagpont vagy automata – rugalmas átvétel országszerte elérhető pontokon vagy automatákból

  • MPL házhozszállítás – a Magyar Posta futárszolgálata viszi házhoz a csomagot



SZÁLLÍTÁSI ÁRAK

Az alábbi díjak kizárólag magyarországi kézbesítésre vonatkoznak.

50.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan!
Utánvétes fizetésre csak GLS szállítás esetén van lehetőség.

GLS házhozszállítás

  • Kártyás fizetéssel: 1.690 Ft

  • Utánvéttel: 1.690 Ft + 990 Ft utánvét kezelési díj

GLS csomagpont / automata

  • Kártyás fizetéssel: 1.390 Ft

  • Utánvéttel: 1.390 Ft + 990 Ft utánvét kezelési díj

MPL házhozszállítás

  • (csak kártyás fizetéssel): 2.990 Ft




Ha bármi kérdésed lenne, írj nekünk bátran e-mailt – örömmel segítünk!