GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:

Termékek cseréje
Amennyiben valamilyen oknál fogva cserélni szeretné a terméket amit megrendelt, ingyenesen megteheti cserecsomag szolgáltatásunkkal.

Termék cseréjének online menete:

A Vásárlónak az elállási jogának érvényesítése mellett lehetősége van élnie a cserecsomag szolgáltatással - mely Magyarországon belül, teljes vételárú ruhák esetében 1x igényelhető. Ebben az esetben a Vásárlónak e-mailben kell jeleznie, hogy mely terméket melyik másik, a Webáruházban elérhető termékre szeretné cserélni.

A Szolgáltató a kérés beérkezését követően létrehoz egy megrendelést a Vásárló számára a Webáruházban a kiválasztott termékre oly módon, hogy az utánvéttel történő fizetést jelöli meg. Ezt követően a Szolgáltató elküldi a kiválasztott terméket a Vásárló részére futárszolgálat igénybevételével, a Vásárlónak pedig a cserélni kívánt terméket át kell adnia a futárnak.

Amennyiben az új terméknek magasabb a vételára, mint a cserélni kívánt terméknek, a Vásárló a különbözetet utánvéttel tudja megfizetni, amennyiben alacsonyabb a Szolgáltató visszautalja a Vásárló által megjelölt bankszámlaszámra.

Termékek cseréjére személyesen is lehetőség van a NON+ Showroomban (1126 Budapest, Dolgos u. 2. 4. épület) nyitvatartási időben.

A csereszolgáltatás igénybevétele nem zárja ki a Vásárló elállási jogát.

ELEKTRONIKUS VISSZAKÜLDÉSI FORMANYOMTATVÁNY


Termék visszaküldésének feltételei:

A termék átvétele után a Vásárló köteles a termék tartalmát, állapotát, minőségét leellenőrizni és haladéktalanul jelezni Szolgáltató elérhetőségein, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal.

A fogyasztónak minősülő Vásárló a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha a Vásárló az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek egyikén.

A Vásárló ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is:

ELEKTRONIKUS VISSZAKÜLDÉSI FORMANYOMTATVÁNY

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).

A Vásárló köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.

Visszaküldési postacím:
 NONPLUSZ FASHION KFT., Hegyvidék Bevásárlóközpont – 1124 Budapest, Apor Vilmos tér 11. (Budapest, 126-os Posta) Postán maradó csomag opcióval; vagy
 FOXPOST - MOM PARK; vagy
 1126 Budapest, Dolgos u. 2. 4. épület személyesen nyitvatartási időben, vagy kizárólag csütörtök és pénteki kiszállításra időzítve (futárral).

Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy Heti Szett Akciós termékek esetében a Vásárló nem élhet elállási jogával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontjára hivatkozva, mivel ezek a termékek olyan nem előre gyártott termékek, amelyeket a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állít elő a Szolgáltató. Ilyen termékek esetében – amennyiben a Vásárló számára nem megfelelő a termék – a Szolgáltató a megrendelt termék értékében kupont állít ki, amit a Vásárló a Webáruházban vásárolhat le a Szolgáltató által a kuponon megjelölt időpontig. A kupon felhasználási ideje 6 hónap. A kupon kiállításának feltétele, hogy a Vásárló a Heti Szett termék átvételét követő 14 napon belül jelezze ez irányú szándékát a Szolgáltató felé és a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül juttassa vissza a Szolgáltatónak a 6.4. pontban meghatározott módon.


Fizetési módok webshopon történő vásárlásnál:

- A Vásárló a vételárat a Weboldalon bankkártyás fizetéssel, illetve a kiszállításkor a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheti ki.
- FOXPOST automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni, amennyiben az utánvétet választja.
- GLS csomagponton az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethet számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.


Szállítási határidők:

- A webshopon található termékek szállítási határideje 2-7 munkanap.
- Az időről időre megjelenő Heti Szett Akcióban kapható termékeket előrendelésbe vesszük fel, így azok szállítási határideje minden esetben 15-25 munkanap. A Heti Szett Akcióval együtt megrendelt más termékek a Heti Szett Akció darabjaival együtt kerülnek kiszállításra 15-25 munkanapon belül
- A My+ BOX meglepetés doboz minden hónap első két hetében rendelhető és hónap végén kerül kiszállításra. A My+ BOX meglepetésdobozzal együtt megrendelt más termékek a My+ BOX meglepetésdobozzal együtt kerülnek kiszállításra  az adott hónap végén.


Kézbesítés / logisztikai partner:

- A megrendelt termék átvételére a következő mód áll rendelkezésre:
    •    HÁZHOZSZÁLLÍTÁS futárszolgálattal
    •    FOXPOST csomagautomata
    •    GLS csomagpont

- a NON+ webshopon történő vásárlás esetén a rendelések teljesítése a logisztikai partnerünk raktárából történik, rendelésszám alapján.
- a szállítás magyarországi kézbesítés esetén 1.490.- forint.
- a szállítás Európa országaiba történő kézbesítés esetén 4.290.- - 5.990.- forint között elérhető.

A zónák szerinti lebontás innen letölthető: szállítási költségek - zónák


Mérettáblázat:

- a ruhák méretezésével kapcsolatban bővebb információt az oldal legalján, a “mérettáblázat” menüpont alatt talál.


Showroom készlet / webshop választék
- a webshop és a Showroom készlete - választéka - más és más, ezért érdemes telefonon érdeklődni a Showroomban elérhető termékekről. A NON+ Showroom telefonszáma: +36 30 253 0193