NonpluszNonpluszNonplusz

Termékek cseréje/visszaküldése



Termékek cseréje
Amennyiben valamilyen oknál fogva cserélni szeretné a terméket amit megrendelt, házhozszállítás esetén ingyenesen megteheti cserecsomag szolgáltatásunkkal - mely Magyarországon belül, teljes vételárú ruhák esetében 1x igényelhető.
Termék cseréjének online menete:
1., Töltse ki az elektronikus visszaküldési formanyomtatványt és a megjegyzés sorba írja meg pontosan, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni (NON+ kód, szín, méret). Felhívjuk figyelmét, hogy cserét a webshopon elérhető termékekre tudunk biztosítani!
2., Ezt követően nincs más dolga, mint visszacsomagolni a dobozba a cserélni kívánt terméket, mellyel várja a futárt, és mi cserecsomag szolgáltatással elküldjük az Ön részére az új terméket - ingyenesen.
Termékek cseréjére személyesen is van lehetőség a NON+ Showroomban, nyitvatartási időben.

Termék visszaküldésének feltételei
Amennyiben a megrendelésével bármilyen okból nem elégedett, jogában áll a megvásárolt termékeket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni. Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag sértetlen terméket áll módunkban visszavenni!
A csomagba minden esetben tegye bele a visszaküldendő terméket - eredeti állapotában (nem hordott, nem mosott, nem öblített), illetve küldje el részünkre az elektronikus visszaküldési formanyomtatványt.

Vásárlástól való elállás
Amennyiben eláll a vásárlástól, a termék/ek vételárát visszatérítjük, a visszaküldött termék beérkezését követő 14 napon belül, forint bankszámlára.

Felhívjuk figyelmét, hogy Heti Szett Akciós termékek esetében a Vásárló nem élhet elállási jogával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontjára hivatkozva, mivel ezek a termékek olyan nem előre gyártott termékek, amelyeket a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állít elő a Szolgáltató. A Heti Szett Akciós termékek esetében – amennyiben a Vásárló számára nem megfelelő a termék – a megrendelt termék értékében kupont állítunk ki, amit a Vásárló a NON+ Webáruházban, vagy a NON+ Showroomban vásárolhat le. Erre vonatkozóan bővebb információt a nonplusz.hu weboldalon az ASZF menüpont alatt talál.
 
A terméket az alábbi módokon és az alábbi címre tudja visszaküldeni
• Első lépésként minden esetben töltse ki az elektronikus visszaküldési formanyomtatványt, majd válasszon a megadott visszaküldési lehetőségek közül:
• HÁZHOZSZÁLLÍTÁS és GLS csomagponton átvett csomagok visszaküldése:

- NONPLUSZ FASHION KFT. / NON+ SHOWROOM - 1126 Budapest, Dolgos u. 2. / 4. épület, II. emelet 12. - info@nonplusz.hu
Kérjük a NON+ telefonszámát minden esetben tüntesse fel a csomagon: 06 30 253 0193

• FOXPOST csomagok ingyenes visszaküldése:
Sétáljon el bármelyik FOXPOST automatához. ITT tudja megnézni az Önhöz közeli automaták listáját. Az érintőképernyőn válassza ki a "Visszaküldés” opciót. Írja be egyedi nyitókódját - amellyel a terméket eredetileg átvette - az ezután kinyíló rekeszbe tegye vissza a csomagot, aztán csukja be az automata ajtaját. A funkció kizárólag a NON+ webshopból rendelt termékek, foxpost automatába történő kiszállítása esetén, 14 napon belül történő ingyenes visszaküldésére vonatkozik.
- NONPLUSZ FASHION KFT. - info@nonplusz.hu
Kérjük a NON+ telefonszámát minden esetben tüntesse fel a csomagon: 06 30 253 0193

ELEKTRONIKUS VISSZAKÜLDÉSI FORMANYOMTATVÁNY

További kérdés esetén, a megadott elérhetőségeinken szívesen segítünk! 

mail: info@nonplusz.hu

telefon: 06 30 253 0193

Vasárnap,Hétfő,Kedd,Szerda,Csütörtök,Péntek,Szombat
Január,Február,Március,Április,Május,Június,Július,Augusztus,Szeptember,Október,November,December
A készlet hamarosan elfogy. Csak [max] darab maradt.