MEGÚJULÁS - A FENNTARTHATÓBB DIVAT FELÉ
A 2023-as év a megújulásról szól a NONPLUS életében.
A NONPLUS tizenöt éves története során megtapasztaltuk, hogy a megújulás, a változás, a fejlődés folyamatos igénye és az álladóan alakuló körülményekhez való alkalmazkodás képessége elengedhetetlen a sikeres és hiteles működéshez. Ahogy a magánéletünkben, úgy a divatban is új szempontok, preferenciák kerülnek fókuszba, melyek folyamatosan formálják a márka arculatát és értékrendjét. Mostanra a kollekciók egy tervezői csapat folyamatos munkájának eredményeként születnek meg, a csapat tagjainak szakmai szemlélete és személyisége együttesen alakítja a NONPLUS karakterét.
Évről-évre egyre nagyobb nyomást helyez a hazai divatmárkákra a fast fashion iparág működésmódja, nagy mértékben formálva a vásárlói attitűdöt és kényszerítve a divatipar összes szereplőjét a hetente változó kínálattal és a szinte állandó kedvezményekkel való konkurálásra. A minőség, a hosszú élettartam, a helyi erőforrások preferenciája, a tudatos gardróbszervezés - általánosságban a fenntartható szemlélet - nem jut szerephez ebben a modellben a marketing szintjén túlmutatóan. Mi nem szeretnénk így működni, nem szeretnénk a kreatív energiánkat, a minőséget, a márkakaraktert és az egyediséget feláldozni ennek oltárán, éppen ezért a tavalyi év második felében úgy döntöttünk, önálló utat választunk. Egy olyan utat, amelynek minden lépése során önazonosak tudunk maradni, amelynek során nem kell megengedhetetlen kompromisszumokat vállalnunk, amelyben változatlanul kiváló minőséget tudunk garantálni a vásárlóinknak és amelyen - őszintén reméljük - példaértékű és inspiráló működési modellt alakíthatunk ki a hazai divat területén.
A NONPLUS termékeket itthon tervezzük, modellezzük, szabjuk-varrjuk csomagoljuk, a szükséges alapanyagokat igyekszünk minél közelebbi forrásból beszerezni és különösen büszkék vagyunk arra, hogy a budapesti varrodában dolgozó szakemberek munkájukat kiváló munkakörülmények mellett megbecsülten végezhetik. Szerintünk csak így érdemes.
A NONPLUS idei megújulása egyszerre formai és tartalmi: újrafogalmaztuk a márkakaraktert jelenlegi legfontosabb értékeink mentén és a lassabb, tudatosabb, fenntarthatóbb és átláthatóbb működés mellett döntöttünk. Ezzel egyidőben új vizuális identitást is kapott a NONPLUS, amely játékosabb, közvetlenebb és könnyedebb a korábbinál. Új logónk Katyi Ádám munkája.
A NONPLUS termékpalettája a jövőben négy plusz egy termékcsoportot kínál: A BASIC vonal, legnépszerűbb szezonális alapfazonjaink gyűjteménye, változatlanul jelen lesz a kollekcióban. Az ÚJDONSÁGOK között limitált darabszámú szezonális fazonjaink találhatók, DESIGN+ kollekciónkban pedig a NON+ karakterét képviselő kiegészítők elérhetőek. Új, állandó HETI SZETTÜNKBEN minden héten egy-egy teljes szettet kínálunk kedvezményes áron. A HETI SZETT fazonjait előrendelésben vesszük fel, tehát ezekből a fazonokból annyit készítünk el, ahány megrendelés érkezik, így optimálisan tervezhető és maximálisan fenntartható a kollekció gyártása, nem jön létre beragadó árukészlet.
Hiszünk benne, hogy egy lassabb és az apró részleteknek maximális figyelmet szentelő működésmód hosszú távon minket igazol, akár csak a NONPLUS modellek, amelyeket nem az aktuális szezonra és a folyamatosan változó trendeknek megfelelően, hanem hosszú távra tervezünk, szívvel-lélekkel.